niedziela, 13 kwietnia 2014

Hej koty !
Właściwie to nie wiem jaki temat jest tego posta haha . Coś powymyślam i napisze jak tam u mnie. Jestem strasznie podekscytowana , ponieważ zobaczę się z  siostrą cioteczną dzięki czemu uzyskacie dwa nowe posty :) Pierwszy o naszej przyjaźni, a drugi o szkole , obyczajach i wszystkiego co najlepsze w Belgi ! Byłam dzisiaj na zakupach i poleniuchowałam w domu . Dobrze zrobił mi ten odpoczynek. Nabrałam trochę pozytywnej energii. Cały czas pracuje też nad wyglądem mojego bloga . Eh.... nie wiem jaki ma być.., może ktoś z was robi design ??? Bardzo prosiłabym o kontakt na ask'u To chyba tyle. Pogoda nam dopisuje więc nic tylko leniuchować i spacerować. Kocham spacerki dają mi tyle energii !
Zostawiam was ze zdjęciami, życzę miłego oglądania !




Jak wam się podobają zdjęcia ?
jak spędziliście weekend ?

2 komentarze:

  1. super
    obserwuję :) liczę na rewanż tu http://blackleopard-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia :)
    Ja weekend spędziłam w domu :(
    http://myworldmypassions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń