czwartek, 27 marca 2014

Hej Wszystkim !!!
Od razu powiem że posta muszę napisać w 25min. więc się spieszę haha . Mam kare z tego względu potajemnie wchodzę na kompa żeby wam dodać nowego posta .
Ile razy zastanawiałeś się jak schudnąć lub co zrobić żeby tyle nie tyć? Dzisiaj właśnie pokaże wam kilka zasad na zgrabną figurę :) Co prawda ten post miał mieć tytuł TAG : My room , ale to może w piątek.
Przejdźmy do rzeczy
ĆWICZENIA ZACZYNAJ ZAWSZE OD ROZGRZEWKI
Jak wiemy najważniejsze przed zaczęciem jakichkolwiek ćwiczeń jest dobra rozgrzewka , jeżeli jej nie wykonamy może dojść do  kontuzji i wtedy nici z ćwiczenia , a tego przecież nie chcemy :)

SŁUCHAJ NA YOUTUBIE RÓŻNYCH RODZAJÓW ĆWICZEŃ I RÓB TO RAZEM Z INSTRUKTORAMI 
włączając sobie na youtubie chociażby rozgrzewki uczymy się wykonywać je dobrze razem z pomocą instruktora
TRENUJ SYSTEMATYCZNIE
nie musisz długo byle by systematycznie pamiętaj także że nie możesz całkowicie przemęczać organizmu za jednym razem
JEDŹ ZDROWO !
nie obrzeraj się chipsami i batonami oraz fast foodami tylko jedz sałatki itp.


Mam nadzieję że chociaż trochę wam pomogłam :)
PODOBA WAM SIĘ TEN POST ? CO O NIM SĄDZICIE ?

1 komentarz:

  1. OH JA TEZ O CWICZENIACH PRZYPADEK? :)
    Jeśli masz ochotę zobaczyć motywujący post o poprawieniu sylwetki i zdrowym trybie życia to zapraszam do mnie. Mile widziany jest tam właśnie Twój komentarz : )
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń