środa, 19 marca 2014

My Style

Hej
Dzisiaj przychodze do was z postem , który moim zdaniem jest dość ciekawy :) Chciałabym wam pokazać jak się można ubierać ( mój styl )
Chcę wam jeszcze powiedzieć że jestem strasznie niezadowolona , a to z tego powodu gdyż nie podoba mi się wygląd bloga ,a także moje posty. Postanawiam zacząć dawać z siebie tyle ile moge czyli 100% 
No może przejdźmy do żeczy . Mój styl jest raczej elegancki , choć lubie się ubierać też na sportowo :) 
To kilka zdjęć które zrobiłam dzisiaj 
można powiedzieć że to styl sportowy :)

To styl sportowo - elegancki . Coś pomiędzy 

To dobranie ubrań najmniej mi się podoba :/

A to mi się podoba najbardziej :D
Jeszcze kilka pytań i odpowiedzi żeby nie było tak ponuro 
1.Co nosisz do szkoły ? (torbę czy plecak )
Ja nosze zazwyczaj plecak , ponieważ nie chcę sobie wykrzywić kręgosłupa . Torbę nosze tylko wtedy gdy mam mało lekcji :)
2.Jakie kolory dominują w twojej szafie ?
Mam różnego koloru ubrania . Jedne rażące a drugie szaro-czarne .
3.Lubisz nosić koszule ?
Uwielbiam ! 
To wszystko na dziś 
PODOBA WAM SIĘ POST ?
CO MYŚLICIE O ZDJĘCIACH ?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz